Uppsala

Senapskornet - Tro och Ljus i Uppsala 

Lite tankar om namnet Senapskornet

Uppsalagruppen startade 1993.

Vi träffas i Lötenkyrkan vid Heidenstams torg, en lördag i månaden, kl. 11.00-14.00. Ibland träffas vi någon annan dag, till exempel om vi ska göra en utflykt eller något annat spännande. Varje gång vi träffas fikar vi, gör något roligt tillsammans, tänder ljus, ber och sjunger.


Gruppen ber för Bø i Norge


Ledare är Michael Liliequist

email: polykarpos1967[@]gmail.com  


Våren 2026

17/1,  21/2,  21/3,  25/4,  23/5 

14/6 firar vi gudstjänst tillsammans med Lötenkyrkan


Hösten 2026

29/8, 3/10, 24/10, 5 /12


unsplash